sobota, 11 stycznia 2014

To juz koniec?

Hej skarby :*
Mam dla was wiadomość. Nie jestem już taka pełna przekonania i energii na prowadzenie bloga. Nie chce byście marnowali czas, iż posty są rzadko dodawane. Żeby nie utrzymywać Was w nadziei zawieszam bloga... do okresu kiedy być może coś ze sobą zrobię. Do tej pory mam:
-1,340 WYŚWIETLEŃ
-8 OBSERWATORÓW
Dziękuję za miłe komentarze, obserwowanie, czytanie <3 Naprawdę cenię to i wiem że warto było :) Dziękuję :( <3
Będę dostępna:
Facebook
Tumblr


sobota, 28 grudnia 2013

Post informacyjny ;)

Hej kochani!
Taki mały post informacyjny dla Was :)
Zacznę od tego... dostałam z okazji świąt lustrzankę Nikon D3100
Więc zdjęcia na moim blogu będą perfekcyjnej jakości <3
Byc moze tez i powstanie kanal na yt... gdzie bede nagrywala specjalnie dla Was vlogi modowe... Jednakże... potrzebowałabym więcej widzów... chyba mnie rozumiecie... dlatego wlasnie sie zastanawiam ;)
Napiszcię proszę w komentarzach co o tym myslicie.. a bardzo cenię wasz wybór ;)
Kolejną rzeczą jaka chciałabym się z Wami przedstawić to, powrót PLL <3
Ponownie zaczynam się wkręcać w maratony serialowe z mojim ulubionym serialem Pretty Little Liars *__*
Zakończyłam I SEZON i zaczynam II ;)
Po sylwestrze zrobię dla Was notkę... o sylwestrze? ;P Spędzę go z moją przyjaciółką... wie cnie zabraknie zdjęc :D
Ostatnią rzeczą, którą mam dla Was do powiedzenia to... WIELKI POWRÓT MOJEJ KOLEŻANKI BLOGERKI :) Zawiesiła bloga na okres bardzo długi... jednakże... stęskniła się za czytelnikami i całym blogowaniem C: A więc! ZAPRASZAMY NA JEJ BLOGA!!! <3 http://meyssely.blogspot.com/

A Wy jakie macie sylwestrowe plany? :)
Co sądzisz o nowym, moim kanale na YouTube? :)

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Co tam u An?

Hej prosiaczki <3 ( jeej ale słodko to brzmi ^^ )
BARDZO, BARDZO, BARDZO, BAAAARDZO Was przepraszam za zaniedbanie bloga... jednak chyba rozumiecie... teraz to wyglada tak... wielka moda na tworzenie bloga, ale zmienilo sie to w tak zwane '' zawieszanie bloga '' - nie chce nalezec do tych ludzi... nie, nie zawiesze bloga, jednakże wygląda to tak jakbym go bez uprzedzenia opuscila... kocham was i kocham mojego bloga i nie chce skonczy z moja niezwykla przygoda...
A wiec notka bedzie o niczym i o czyms, poniewaz chce zgromadzic to co się w ostatnim miesiącu u mnie działo i jakie MIALAM plany na nieudane notki...
Wiec wzięli mnie do spektaklu... DZIADEK DO ORZECHOW.... Tsaa <3 rola... prosta... moze i nie potrzebna... jestem dzieckiem gości... ale jakie to uczucie.... byc na scenie masa ludzi cie oglada... make up... kostiumy... widzowie <3 Prócz dziadka...  i szkoły... miałam w planach napisanie notki '' moje świąteczne zyczenia '' ale znowu jak nie dzialal mi blogger to nauka... ;( O.. chcialam także napisac 25 aktów o mnie... nakłonila mnie do tego notka Lucy ;3 

Wszstko co chcialam mniej więcej wam przedstawic... wykonane :)
W II cześci tej notki opiszę co najbardziej cenie w tej porze roku i okresie Świąt Bożego Narodzenia.
A więc... Zima... chłodna... nieznosna.... pora roku. Ale co tam, jest cudownie... śnieg, mróz <3 Kto tego nie kocha? :D Uwielbiam gdy obok drogi lub domów są śliczne, uśmiechniete bałwany :) A potem... GWIAZDKA! <3 Sliczne ozdoby w sklepach. Ten czas świąteczny jest taki wyjątkowy i klimatyczny <3 Cudowni są nawet kochani rodzice którzy biegaja po sklepach, ponieważ chcą dla nas jak najlepsze prezenty <3 Niezwykłe lampki, choinki, przysmaki!!! OO TAAAK KOCHAM PIERNICZKI *.* Niestety nie przepadam za Wigilijnym stołem... ale co tam... ważniejsze od jedzenia sa miłe chwile spędzone z rodziną <3 No i oczywiście tradycyjnie KWEVIN SAM W DOMU <3 hahah, to chyba każdy uważa za fantastyczne, iż większość POLAKÓW ogląda Kevina w świeta ;)
A teraz piekne świąteczne zdjęcia <3 :

Dzięki skarby za wszystko i WESOŁYCH ŚWIĄT <3

niedziela, 17 listopada 2013

Ulubieńcy Października!

Hej kociaki ;*
Dzisiaj mam dla was pierwszych ulubieńców!!! Mam nadzieję że się spodoba... także zapraszam :*

KOSMETYKI:
1. Blemish clearning- Avon, żel myjący przeciw wypryskom
* szybko działający *
* zwalcza wypryski *
* pozostawia cerę wyraźniej czystszą *
2. Blemish clearning- Avon, krem 2 w 1: redukcja pryszczy i nawilżanie
* nie jest tłusty *
* wydajny *

 3. Naturals- Avon, oczyszczający krem nawilżający do twarzy Drzewo herbaciane i Ogórek
* ładnie pachnie *
* tłusty ( dlatego używam go na noc )
4. Naturals- Avon, oczyszczająca maseczka do twarzy Drzewo herbaciane i Ogórek
* wygodnie się ją ściąga*
* po kilkokrotnym użyciu twarz pozostaje gładka *

 5. Pore penetrating- Avon, tonik oczyszczający pory
* wydajny *
* twarz po kilkokrotnym użytku jest pozbawiona porów *
( Używam go przed myciem twarzy, a także by już w przyszłości nie mieć problemów z porami ;) )

  6. Under twenty- Real, aktywny żel punktowy
* wydajny *
* szybko aplikuje niedoskonałości *
7. Naturals- Avon, nawilżający balsam do ust Arbuz
* Piękny zapach *
* nawilżenie i smak pozostaje na długo *
8. Liquid concealer- Golden Rose, korektor w pędzelku
* wydajny *
* wygodnie się nim aplikuje *

9. Senses- Avon, żel pod prysznic
* ładny zapach *
( Należy do jednych z moich ulubionych, jest dostępny pod wieloma zapachami ten jest: namiętność owoców i kiwi )
10. Garnier fructis- rosman? szampon wzmacniający
* do włosów normalnych, szybko przetłuszczających się *
* Piękny zapach *
* wzmacniający *
* włosy pozostawia lekkie i świeże na dłużej *
11. Planet spa- Avon, balsam do ciała Himalajskie jagody Goji 
* ładny zapach *
* wydajny *

UBRANIA:

I. Kamizelka? : WGO ( Wielkopolska giełda odzieżowa )
Golf : WGO
II. Emu : ? <3
KSIĄŻKA:
Dziedzictwo... jest to II część sagi Wybrani. Opowiada ona o Allie która wraca do Crimmerii- szkoła do której trafiła w I części. W tej części Allie poznaje kolejne sekrety szkoły, a także jej rodziny. Książka jest wciągająca i ciekawa. Pozostawia czytelnika w tajemniczości i zainteresowaniu. Polecam!!!
FILMY:
Wciągnął mnie serial Pll <3 Opowiada o 5 przyjaciółkach. Jedna z nich ( ta najważniejsza ) zaginęła. Po roku okazuje się że została zamordowana. Jej przyjaciółki chcą wiedzieć co było przyczyną, że morderca ją tak brutalnie potraktował, a także kto to był. Chcą wiedzieć także kto je prześladuje i wysyła przerażające sms których się obawiają. Polecam!!!
MUZYKA:


sobota, 9 listopada 2013

My memories holidays

Hej kochani!!
Tak na wstęp...Bardzo się cieszę ,że mogę w końcu dać Wam jakieś oznaki życia... ale od paru dni blogger mi nie działał i nie miałam możliwości napisania posta.
Zaczął się nowy rok szkolny, a już 90% uczniów tęskni za wakacjami i ja do nich również należę ;) Dlatego chciałabym wam opowiedzieć jakie mam wspomnienia z wakacji... <3
Z moją pamięcią słabo ale wakacje zawszę pojawiają się w myślach ^_^
Na początku wakacji przesiadywałam w domu... ale w końcu odwiedzili mnie moi znajomi z okolic. Tak się wkręciłam w to widywanie z nimi ,że aż migiem minęły 2 miesiące. W międzyczasie odwiedzałam kuzynkę itd. Najlepsze co przytrafiło mi się w wakacje to, to że wyjechałam z rodzicami nad Morze Bałtyckie. Na początek zwiedziliśmy Dziwnówek... to miasteczko było mdłe... i bez życia... W ostatni dzień spotkałam się z moja przyjaciółką z którą chodzę do klasy <3 Dzień spędziłyśmy na karuzelach, automatach.... a najlepszy był Roler Caster ( ogromna ''maszyna '' która kręci się ,a siedzenia kiwają się na wszystkie strony ). HAHAHAH albo poszłyśmy na plażę puścić 2 lampiony... było wietrznie i nie wypaliło więc prosiłyśmy ludzi o pomoc, wchodziłyśmy na wierzę dla ratowników... koniec był taki że jeden wyrzuciłyśmy, a drugi podpisałyśmy i wrzuciłyśmy do morza ( niczym lampion utonął na brzegu... )
Potem zwiedziliśmy Kołobrzeg <3 Na to czekałam cały wyjazd ;)) Dzień jak co dzień mykiem na plażę... a wieczorem poszliśmy na koncert '' LEMON'A ''<33333 Było extra!! 
Byliśmy rówież w Łebie gdzie wstąpiliśmy na ruchome wydmy... XD Było tam tak super że nie da się tego opisac <3 Miałam tam robiona (pseudo) ''sesje '' ;D Potrzebowałabym dużo czasu by tak opisać kazde miejsce... wakacje spędziłam miło i fajnie... nie moge się doczekać następnych... 



A ty jak spędziłaś wakacje?

piątek, 25 października 2013

;33

Hej kociaki ;*
Jak wspominałam w ostatnim poście napiszę o moim wzorze a także o ćwiczeniach, które lubię wykonywać w wolny czas :) Jednak będą małe zmiany...  Będą 2 części tego o czym wspomniałam powyżej ;)
Na początek opisze kobietę która zmieniła życie wielu kobiet, następnie wspomnę co przez kilka dni się u mnie działo, ZAPRASZAM! <3
Tak więc czekałam na tę notkę od dłuższego czasu... i cieszę się że w końcu mogę JĄ Wam przedstawić... Jest dla mnie wyjątkowa i potrafi dać w kość, motywuje innych do ciężkiej pracy i dotarcia do celu. Kobieta ta jest przesympatyczna i większości z Was znana... Jest to Ewa Chodakowska!

 Ewa jest trenerką na dość wysokim poziomie. Nagrywa płyty z ćwiczeniami i prowadzi zajęcia typu '' fitness ''. Dlaczego ja tak lubię, skoro i tak nie korzystam z jej ćwiczeń? Lubie ja, i to nawet bardzo... Ma niesamowity wpływ na kobiety '' otyłe '' i sadzę że gdybym regularnie wykonywała jej ćwiczenia i posłuchała porad naprawdę by pomogło. Jednak jestem osobą która może ćwiczyć mimo wszystko, ale i tak będę jeść tak jak dotychczas jem.
Sami spójrzcie jakie jej ćwiczenia są sporym wysiłkiem, ale gdy skończysz czujesz jakbyś ogłosiła sukces... gdy się wkręcisz w ćwiczenia i będziesz je wykonywała 3 razy w tygodniu będą efekty. 
Tak na zakończenie... podziwiam ją i jej pozytywna energie która motywuje innych... jest to niesamowite.
Wiem że być może napisałam ogólnikowo, ale jeżeli mniej więcej Was to zaciekawiło spójrzcie na jej fan page na FB :)
Zmieniając temat... ;3
Co u mnie?
U mnie jest całkiem ok;) Niby po staremu jednak dużo się w tym tygodniu wydarzyło... Jestem nadal zrozpaczona odejściem ze szkoły mojej koleżanki... Chciałyśmy z dziewczynami jej pomóc jednak kto wie...może wróci? Nie ukrywam, ze jest duuuużo sprawdzianów, kartkówek, odpowiedzi i wgl. wszystkiego... mam to po dziurki w nosie ;/ Jestem także załamana coraz mniejszej doceniania swojej wartości... coś jakbym przestała ufać Chodakowskiej ,że kiedyś się uda, że dam radę... Teraz tylko marze o przyjemnej kąpieli i snu <3 Cały tydzień był męczący... no to tyle na dziś papa dobranoc miski <3



XOXO ;3

sobota, 19 października 2013

Pierwszy outfit

Cześć! <3
Tak jak Wam obiecałam wstawię jesiennego outita ;3 
W Wielkopolsce mamy dość ładna jesień <3 Bardzo lubię te porę roku :)
W tym poście powiem Wam jeszcze co znajdziecie w kolejnej notce... tak więc :) Chciałabym opowiedzieć o ćwiczeniach które ja wykonuje od czasu do czasu... a także o kobiecie która zmotywowała mnie do ciężkiej pracy i zaangażowania w siebie i w swoje ciało, ale to dopiero za jakiś czas :**
Bluzka- H&M/ Spódniczka- WGO/ Zakolanówki- WGO ( Wielkopolska giełda odzieżowa )

Emu- allegro/ Bluza- New yorker/ Dżinsy- H&M
Bluzka-H&M/ Futerko- H&M/ Dżinsy-H&M

To tyle na dziś! Do usłyszenia miśki 3majcie się <3 XOXO